Amigurumi

Waar gaat het eigenlijk over? Het gaat over amigurumi's haken, op dit moment mijn nummer 1 hobby. Amigurumi betekent (als ik goed ben geinformeerd) japans rondhaken. Supermakkelijk (zei zij na toch best veel oefenen) en superverslavend! Waar kun je het leren? Boekjes, youtube, internet en last but not least; Het amigurumi en haak forum. Op dit laatste forum zitten/zijn echte haakartiesten. Ontzettend veel moois te zien, superveel informatie en geweldige meiden die je overal bij willen helpen.
Wat ik wil met mijn blog? Inspireren tot creatieve uitspattingen, ideetjes opdoen voor kadootjes, misschien leren haken of gewoon gezelligheid.

donderdag 21 april 2011

Bunny baskets zijn klaar met een bling ei

De bunny's zijn af.  Twee stuks, 1 voor Levi en 1 voor neefje Sem.
Lijkt me erg feestelijk staan op de paastafel. Eigenlijk zijn de boys aan de grote kant voor de bunny's, maar stiekem vinden ze alles wat op knuffels lijkt nog steeds leuk. Oma gaat paaseitjes verstoppen en ik had bedacht dat ze dan in het mandje kunnen. Maar oma kennende zullen er paaseitjes in overvloed zijn en had ik waarschijnlijk de mandjes eens zo groot moeten maken :-)

De bunny's zijn van lionbrand en het ei patroontje is van Ana Paula. De bling heb ik zelf bedacht met lovertjes en kraaltjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten