Amigurumi

Waar gaat het eigenlijk over? Het gaat over amigurumi's haken, op dit moment mijn nummer 1 hobby. Amigurumi betekent (als ik goed ben geinformeerd) japans rondhaken. Supermakkelijk (zei zij na toch best veel oefenen) en superverslavend! Waar kun je het leren? Boekjes, youtube, internet en last but not least; Het amigurumi en haak forum. Op dit laatste forum zitten/zijn echte haakartiesten. Ontzettend veel moois te zien, superveel informatie en geweldige meiden die je overal bij willen helpen.
Wat ik wil met mijn blog? Inspireren tot creatieve uitspattingen, ideetjes opdoen voor kadootjes, misschien leren haken of gewoon gezelligheid.

donderdag 21 april 2011

Al dat moois

Dit moois ligt ook nog te wachten om verwerkt te worden.
Dat is mijn andere verslaving Beadwork. Kort door de bocht;
kraaltjes borduren op een ondergrond, vastplakken op een vorm en
voila dan heb je een armband. Rechts in mijn blog zie je een link naar een forum
waar je fantastische beadworkkunst kan bewonderen. Natuurlijk ook voor alle tips en tricks.
Deze cabs zijn allemaal gemaakt door Joyce. Haar webwinkel vind je hier op mijn blog.

1 opmerking:

  1. Heeee! Wat een bekends! :)
    Ga je schamen jij. Zoveel cabjes nog! :D:D:D
    Je blog is heel mooi vind ik. Geweldige kleurtjes. Het ziet er lekker gezellig uit. Ik kom nog eens wat vaker langs om te kijken wat je allemaal uitspookt! Hihihi!
    Liefs,
    Joyce

    BeantwoordenVerwijderen